سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربیکیو جدید بخریم یا قبلی را تعمیر کنیم؟

کباب پز مطمئن باربیکیو شما در طول سالها غذاهای زیادی را برای شما و مهمانان شما پخته است. از آشپزی تابستانی گرفته تا کباب پز روز تولد ، کباب پز شما در هنگام کباب کردن همبرگرهای خوشمزه ، سبزیجات و موارد دیگر ، یک طرفدار قابل اعتماد بوده است.

متأسفانه همه کوره ها مستعد ساییدگی و پارگی هستند. حتی باکیفیت ترین کباب پزها خراب می شوند ، گرمای خروشان آنها تا یک شعله واحد کاهش می یابد. استاد گرسنه گرسنه باید چه کار کند؟

اگر کباب پز و باربیکیو آپارتمانی شما قبلاً کار نمی کند ، با انتخابی روبرو هستید: گریل قدیمی خود را بازیابی کنید یا یک باربیکیو آجری جدید بخرید. و در حالی که ممکن است تعمیر کوره شما به اندازه کافی ساده به نظر برسد ، اما گاهی اوقات هزینه ها با خرید یک دستگاه جدید قابل مقایسه است.

در این راهنما ، باربیکیو مهر در مورد نحوه تعیین اینکه آیا تعمیر کوره شکسته شما یا تعویض آن به جای آن ارزش آن را دارد ، توضیح می دهد. به علاوه ، ما نکات اضافی را برای کمک به شما در نظر می گیریم - مهم نیست که از چه مسیری بروید.

 

آیا باربیکیو شما شکسته است؟

علائم متعددی وجود دارد که می تواند نشان دهد کباب پز باربیکیو شما آسیب دیده یا خراب شده است.
اغلب ، اولین علامت این است که مشکلی وجود دارد این است که گریل شما غذای شما را مانند گذشته نمی پزد. اگر به گرمای سریع و خروشان عادت کرده اید و کباب پز شما فقط در شعله ای تند و تیز است ، ممکن است زمان تعیین علت برسد.
در اینجا برخی از شاخص های رایج وجود دارد که نشان می دهد کوره باربیکیو شما نیاز به تعمیر یا تعویض دارد:
گریل روشن نمی شود
شعله کم
نشت گاز
شعله بزرگی از طرفین مشعل می آید
شعله زرد یا نارنجی
تنظیم کننده شکسته (جریان گاز را کنترل می کند)
دود زیاد
لوله ها/خطوط سوخت ترک خورده است
گرمایش ناهموار
لوله های ونتوری آسیب دیده یا کثیف
دمای پایین
چربی شدید و تجمع مواد زائد
آسیب شدید خارجی
سایر مشکلات مشعل گاز
 
اگر کوره شما هر یک از این مشکلات را تجربه می کند - یا هر چیز دیگری که مانع عملکرد آن شود - گام بعدی شما ارزیابی آسیب است. در برخی موارد ، ممکن است رفع نیاز به قطعه جایگزین داشته باشد. در موارد دیگر ، شما فراتر از ضمانت هستید و ممکن است یک کوره جدید بخرید.
اما قبل از اینکه به حمل و نقل برسید ، شاید مفید باشد که بدانید گریل شما چقدر دوام می آورد. این می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا فقط چند تعمیر کافی است تا دوباره به کباب پز زندگی کنید.
 
به هر حال باربیکیوهای گازی چقدر عمر می کنند؟
به طور متوسط ??، آمریکایی ها تنها پس از سه سال کباب پز خود را کنار می گذارند. با این حال ، ما به شما اطمینان می دهیم که آنها باید بسیار بیشتر از آن دوام بیاورند!
در حقیقت ، اکثر کوره های گازی بین 5 تا 15 سال دوام می آورند تا نیاز به تعویض داشته باشند. این بستگی به میزان مراقبتی دارد که مالک در نگهداری از کباب پز خود انجام می دهد.
با تمیز کردن آن قبل و بعد از هر جلسه پخت و پز ، محافظت از آن در برابر عناصر و جایگزینی قطعات شکسته در صورت نیاز ، می توانید از سایش و فرسودگی جلوگیری کرده و ماندگاری بیشتری داشته باشید. بهتر است تعمیرات کوچکی انجام دهید تا اینکه منتظر پیشرفت آنها باشید.
 
چه موقع باید گریل خود را تعمیر کنید و یک دستگاه جدید بخرید
در اینجا در انبار باربیکیو ، ما طرفداران قوی تعمیر و نگهداری کوره و تعمیر باربیکیو هستیم. اما ، متأسفانه ، گاهی اوقات سایش و فرسودگی بهترین نتیجه را از کوره شما می گیرد و دیگر در شرایط کار نخواهد بود. سپس با انتخاب تعمیر گریل یا خرید یک کوره جدید روبرو می شوید.
 
هزینه ها را در نظر بگیرید
ما توصیه می کنیم ابتدا هزینه تعمیرات را در نظر بگیرید ، به علاوه مدت زمان لازم برای انجام تعمیرات. اگر هزینه و ناراحتی بیشتر از هزینه خرید یک گریل جدید باشد ، شاید این هوشمندترین مسیر باشد. علاوه بر این ، توجه داشته باشید که بسیاری از قطعات جایگزین تحت ضمانت نیستند.
 
خرید یک کباب پز جدید یک سرمایه گذاری مالی بزرگ است ، بنابراین مهم است که گزینه های خود را در نظر بگیرید. اگر تشخیص می دهید که تعمیر کوره شما امکان پذیر و مقرون به صرفه است ، در اینجا مراحل بعدی را باید انجام دهید.
 
پیدا کردن قطعات جایگزین مناسب
بلافاصله برخی از ویژگی های کوره شما وجود دارد که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد: بریکت های سرامیکی ، توری ها ، مشعل های خراب یا احتراق. قسمت های مختلفی از کباب پز شما وجود دارد و در حالی که ، در نگاه اول ، ممکن است پیچیده به نظر برسد ، تعمیرات کباب آسانتر از آن است که فکر می کنید!
خبر خوب این است که تقریباً هر قسمتی از کوره گاز شما می تواند با هزینه ای مناسب تعویض یا ترمیم شود. قطعات با توجه به مارک و شماره مدل تولید می شوند. یا به سادگی با دانستن ابعاد قطعه ، می توانید طیف گسترده ای از قطعات ارزان قیمت گریل را برای مارک های مختلف مرور کنید.
 
بریکت سرامیکی
از بریکت های سرامیکی اغلب استفاده می شود زیرا سطحی را به طور یکنواخت گرم می کند و مدت زمان زیادی دوام می آورد. کوره های گاز همچنین می توانند از کاشی و سرامیک یا سنگ گدازه برای توزیع حرارت در داخل کوره استفاده کنند.
یا حتی ممکن است بریکت های ذغالی داشته باشید. اینها با هزینه کمتری اجرا می شوند و طعم دودی به غذای شما می دهند.
کوره های گاز می توانند از هر یک از موارد بالا استفاده کنند و خوش آمدید که هنگام انجام تعمیرات ، یکی از گزینه ها را جایگزین کنید. بریکت ها معمولاً بین 30 تا 100 دلار قیمت دارند.
 
گریل گریتز
توری های گریل بخش مهمی از کباب پز شما هستند. این سطحی است که غذای شما با گرما برخورد می کند.
مانند بریکت ، مواد به طور کلی با آنچه در کوره تولید می شود تعیین می شود. برخی از گزینه ها عبارتند از فولاد ضد زنگ ، چدن و ??پرسلن،فقطبهذکرچندمورد. انواعمختلفگریلگریلروغنرابهشکلمتفاوتیجذبمیکنند.
اگر گریل کردن روی گریت های جدید در مقایسه با توری های کثیف کثیف و زنگ زده ایمن تر است. قیمت آنها نیز حدود 30 تا 100 دلار است.
 
مشعل و مشتعل
منبع آتش شما در مشعل ها و ناداننده های شما نهفته است. به طور کلی ، جرقه زن ها را می توان با قیمت کمتر از 20 دلار جایگزین کرد. از سوی دیگر ، مشعل ها گران تر هستند و گاهی اوقات با برچسب قیمت بالای 100 دلار عرضه می شوند.
توجه: اگر مشعل شما نیاز به تعویض دارد ، تصمیم خرید یک کوره جدید به طور کامل ممکن است وسوسه انگیز باشد نه فقط یک تعمیر ساده کباب.
 

منبع: https://www.theباربیکیوdepot.com/blog/barbecue-repair-vs-buying-a-new-grill/