سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزارهای ضروری برای بهترین تجربه کباب کردن در کمپ

 

کمپ همیشه سرگرم کننده است. با این حال ، بدون کمی کباب کردن ناقص است. کباب کردن چیزی است که واقعاً فضای کمپینگ را به ارمغان می آورد. مهم نیست که چه می گویید ، کباب کردن در حالی که در جایی دور کمپ می کنید با کباب کردن در خانه تفاوت زیادی دارد. با این حال ، کباب کردن اردوگاه به راحتی می تواند اشتباه شود و ممکن است کل برنامه را خراب کند. اگر یک باربیکیو آپارتمانی داشته باشید و بخواهید از آن در کمپ استفاده کنید، می‌بایست لوازم و ابزار ضروری برای کباب کردن را با خود به همراه داشته باشید.

از آنجا که در حال کباب کردن از خانه خود هستید ، باید در بسته بندی وسایل خود بسیار مراقب باشید. اگر همه چیز مورد نیاز خود را با خود نبرید ، ممکن است در جایی که کمپ می کنید به آن دسترسی نداشته باشید. به طور کلی ، اردوها در مکانهایی که دور از کلان شهرها هستند ، ایجاد می شوند. بنابراین ، فراموش کردن آوردن چیزی به این معنی است که شما تجربه کباب کردن خود را به خطر می اندازید.
شما می توانید باربیکیو آجری را از باربیکیو مهر خریداری کنید.
اگر مطمئن نیستید چه چیزی را باید بسته بندی کنید و چه چیزی را باید بگذارید ، این مقاله برای شما مناسب است. همه چیزهایی را که باید با خود داشته باشید تا بهترین تجربه کبابی را داشته باشید ، برجسته می کند.
 
گریل و گریتز
این یک چیز فکری نیست برای کباب کردن به گریل نیاز دارید. با این حال ، شما نمی توانید گریل معمولی خود را با خود بیاورید. کوره سنتی سنگین چیزی نیست که بتوان آن را در همه جا حمل کرد. برای کمپینگ ، باید یک کوره قابل حمل تهیه کنید. این باعث می شود کباب پز خود را با خود یک تکه کیک ببرید.
این کوره های قابل حمل بسیار سبک هستند ، بنابراین برای سفر ایده آل هستند. آنها همچنین فضای زیادی از فضای ارزشمند شما را اشغال نخواهند کرد. گزینه های متعددی برای کوره های قابل حمل در بازار موجود است. برخی از آنها حتی بسیاری از ویژگی های خاص را ارائه می دهند ، که آنها را برای کباب کردن در اردوگاه راحت تر می کند.
 
دماسنج 
 
از آنجا که اندازه آن بسیار کوچک است ، بسیاری از افراد بسته بندی دماسنج گوشت را فراموش می کنند. برخی حتی عمداً آن را نادیده می گیرند و فکر می کنند که این امر مهم نیست. اگر یک کباب پز مجرب هستید ، احتمالاً می دانید که استفاده از دماسنج گوشت چقدر اهمیت دارد. اگر شما یک مبتدی هستید یا قبلاً چیزی را کباب نکرده اید ، اشتباه نکنید که آن را پشت سر بگذارید.
حتی گفته می شود که "کباب کردن بدون دماسنج گوشت مانند رانندگی بدون سرعت سنج است". بدون دماسنج گوشت ، شما در معرض سرو گوشت بیش از حد یا کم مصرف هستید. صادقانه بگویم ، هیچ کس نمی خواهد یک تکه گوشت بیش از حد پخته و خشک یا یک تکه گوشت خام در بشقاب خود داشته باشد. اگر بدون دماسنج کباب کنید ، حداقل چند مورد از این شکایات را دریافت خواهید کرد مگر اینکه یک کباب پز حرفه ای باشید.
دماسنج های آنالوگ می توانند این کار را انجام دهند ، اما در حال حاضر ، علاقه به دماسنج های دیجیتال است. استفاده از آنها آسان ، بسیار قابل اعتماد و همیشه دقیق است. اگر قبلاً دماسنج ندارید ، برای سهولت استفاده بهتر است از دستگاه دیجیتال استفاده کنید.
 
مخزن پروپان
اگر از کوره گاز استفاده می کنید ، به هیچ وجه نمی توانید چیزی را بدون مخزن کباب کنید. فراموش کردن آوردن مخزن به معنای عدم کباب کردن است. بنابراین ، حتماً یک مخزن پروپان حمل کنید. درست مانند کوره ، شما باید یک مخزن قابل حمل تهیه کنید. شما نمی توانید مخزن گاز خانگی خود را با خود ببرید. مخازن قابل حمل بسیار کوچکتر و سبک تر هستند.
حتی اگر به یاد داشته باشید که تانک را بیاورید ، همه چیز ممکن است اشتباه شود. زیرا گریل نیاز به گاز دارد نه مخزن. اگر پروپان کافی در مخزن خود ندارید ، کباب کردن شما ممکن است در نیمه راه متوقف شود ، بنابراین کاری که باید انجام دهید این است که قبل از رفتن سطح پروپان را بررسی کنید. شما باید بدانید چه مقدار پروپان برای کباب کردن نیاز دارید و مطمئن شوید که مخزن خود را بیش از مقدار مورد نیاز خود پر کرده اید.
 
ماهیتابه و ظروف
برای کباب کردن بهتر است از قابلمه ها و ماهیتابه های نچسب استفاده نکنید زیرا گرمای اضافی ممکن است آنها را خراب کند. بهترین گزینه این است که به سراغ کوره های چدنی هلندی یا تابه بروید. آنها بسیار سنگین تر ، محکم تر هستند و گرما را به طور مساوی در سراسر جهان پخش می کنند. آنها برای پخت در دمای بالاتر و حتی در آتش باز آماده می شوند. این موارد ضروری برای کباب کردن است.
توری چدنی برای کباب کردن چیزهای کوچک ، تهیه پنکیک ، تخم مرغ یا حتی سرخ کردن بهترین گزینه خواهد بود. از فر هلندی می توان برای تهیه خورش ، سوپ ، آب جوش یا حتی پخت نان استفاده کرد. ماهیتابه ها بسیار متنوع هستند و همه ما به طور کلی یک ماهیتابه در خانه داریم. شما می توانید انواع دسر ماهی تابه ای با آن تهیه کنید مانند یک تابه یا تارت.
 
همراه داشتن وسایل و لوازم جانبی مناسب نیز حیاتی است. برای خرد کردن گوشت یا برش سبزیجات یا ماهی به چاقوی مناسب نیاز دارید. نمی توانید از چاقوی کره ای برای بریدن استیک خود استفاده کنید. بنابراین مطمئن شوید که چاقوهای مناسب را با خود بسته بندی کنید. شما همچنین برای حمل غذای داغ به انبر احتیاج دارید ، احتمالاً برای بیرون آوردن آن از گریل ، ورق زدن و پرتاب کردن آن. بدون انبر ، ممکن است دستان خود را بسوزانید یا غذا را بیندازید.
در مورد سوزاندن دستان خود ، باید چند دستکش سنگین با خود ببرید. همانطور که قبلاً ذکر شد ، ماهی تابه ها و قابلمه های چدنی می توانند گرمای زیادی را تحمل کنند. بنابراین ، آنها هنگام پخت و پز بسیار داغ می شوند ، آنقدر داغ هستند که نمی توان آنها را با لباس اداره کرد. برای از بین بردن حرارت به دستکش های با کیفیت خوب نیاز دارید. همچنین ممکن است بخواهید سیخ های گوشتی را برای سرخ کردن سبزیجات ، مارشمالو و کباب بسته بندی کنید.
 
سس و ادویه
حتی یک کباب پز حرفه ای نمی تواند بدون چاشنی یک تکه استیک را خوش طعم کند. صرف نظر از اینکه چه چیزی بپزید ، غذا فقط با چاشنی های مناسب می تواند طعم خوبی داشته باشد. بنابراین بسته بندی تمام چاشنی ها و سس های شما باید اولویت اصلی شما باشد. از آنجا که بسیاری از سس ها در بطری های شیشه ای عرضه می شوند ، باید آنها را با ایمنی بیشتری بسته بندی کنید.
فقط به چاشنی های اصلی تکیه نکنید. اگر نمی خواهید به تنهایی چیز متفاوتی را امتحان کنید ، می توانید مقداری ماریناد یا مخلوط چاشنی خریداری شده از فروشگاه تهیه کنید. این کار نه تنها به جوانه های چشایی شما غافلگیر می کند ، بلکه زمان زیادی را نیز برای شما ذخیره می کند. باید زمان کمتری را برای آماده سازی صرف کنید
 
جمع بندی
هیچ چیز نمی تواند لذت چادر زدن با خانواده و دوستان را از بین ببرد. اما یک تجربه خوب کبابی مطمئناً این سفر را خاص تر می کند. مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنید تا بهترین تجربه کباب پز را بدون شکست دریافت کنید.

منبع: https://houseaffection.com/